POLITICA DE PRELUCRARE DATE PRIN INTERMEDIUL CALL CENTER-ULUI

Operator: DEBT COLLECTION AGENCY S.R.L.
Adresa: Bucureşti, Str. Buzeşti, Nr. 85, Et. 5-7, Sector 1
Contact: office@collectionagency.ro
J40/1361/2013, CUI 31180122

Debt Collection Agency S.R.L. (denumită în continuare “Compania” , “noi”) își desfăsoară activitatea în conformitate cu bunele practice aplicabile în domeniu și înaltele standard etice. Obiectul pe care ni-l stabilim împreună cu debitorii noștri este de a pune bazele unei colaborări stabile care să contribuie la îmbunătățirea stabilității lor financiare, a siguranței si reputației profesionale totodată, fiind pregătiți în a vă oferi o abordare individual pentru stabilirea planului de stingere a creanței.

Fiecare consumator în parte poate lua la cunoștiță despre și/sau poate consulta situația creanțelor sale, printre altele, și prin intermediul Departamentului de Colectare Amiabilă.

Comunicările efectuate prin intermediul apelurilor telefonice (recepționate/efectuate), comunicări efectuate de către Departamentul de Colectare Amiabilă, sunt înregistrate.

Scopul prelucrării și înregistrării apelurilor telefonice este acela de a:

  • a. Îmbunătăți calitatea convorbirilor purtate de către agenți cu dumneavoastră;
  • b. De evaluare și instruire;
  • c. Pentru o mai bună înțelegere a doleanțelor dumneavoastră;
  • d. În scopul de a accesa înregistrarea în situația unei plângeri și/sau reclamații ulterioare din partea dumneavoastră;
  • e. Pentru apărarea drepturilor noastre.

Înregistrarea Apelurilor

  • a. Apelurile recepționate de către Departamentul de Colectare Amiabilă;
  • b. Apelurile efectuate de către Departamentul de Colectare Amiabilă.

Apelurile efectuate și/sau recepționate de către consilierii juridici din Departamentul de Executare nu sunt înregistrate.

Toți consumatorii sunt înștiințați despre înregistrarea apelurilor, astfel:

  • a. Pentru apelurile recepționate de către Departamentul de Colectare Amiabilă, înainte de stabilirea legăturii cu agentul, mesajul de înștiințare fiind următorul: “Bună ziua, ați sunat la Debt Collection Agency. Apelul dumneavoastră va fi preluat în cel mai scurt timp de unul dintre agenții nostri. Această convorbire este înregistrată, iar continuarea ei reprezintă acordul dumneavoastră”
  • b. Pentru apelurile effectuate de către Departamentul de Colectare Amiabilă, în momentul stabilirii legăturii cu agentul și înainte de identificarea dumneavoastră, veți fi informat despre înregistrarea apelului, mesajul de înștiințare fiind următorul: “Bună ziua, numele meu este [agentul de colectare urmând să se prezinte] și vă sun din partea Debt Collection Agency. Doresc să vă informez că acest apel este înregistrat, iar continuarea lui reprezintă acceptul dumneavoastră.”

Înregistrarea se va opri automat doar în eventualitatea în care nu doriți continuarea apelului, respectiv în momentul inițierii de către dumneavostră a deconectării/închiderii apelului.

Cum pot lua legătura cu Debt Collection Agency în eventualitatea în care nu doresc ca apelul meu să fie înregistrat?

În eventualitatea în care nu doriți ca apelurile efectuate-recepționate să fie înregistrate, vă recomandăm să ne contactați printr-una din următoarele modalități:

  • a. Prin transmiterea unei cereri/solicitări prin intermediul poștei și/sau serviciilor de curierate la sediul Companiei;
  • b. Prin fax – +40372009125;
  • c. Prin transmiterea unui e-mail la una dintre următoarele adrese: office@collectionagency.ro; dpo@collectionagency.ro.
  • d. Printr-o vizită la sediul nostru.

Unde sunt stocate înregistrările convorbilor?

Înregistrările convorbirilor sunt stocate în servere amplasate pe teritoriu României și/sau al Uniunii Europene.

Cine accesează convorbirile înregistrate?

Convorbirile înregistrate sunt accesate de către specialiștii în evaluarea apelurilor și de către conducerea/managementul Companiei.

Pot cere o copie a înregistrării?

Cererile referitoare la solicitări ale copiilor înregistrărilor trebuie făcute în scris și transmise prin poștă sau e-mail. Cererile vor fi evaluate de către persoane anume desemnate, acordul tuturor părților implicate în apel fiind necesar înainte de eliberarea înregistrării.

Totodată, vă informăm că în baza prevederilor legale avem dreptul de a percepe o taxă bazată pe costurile administrative.

Solicitările vor fi transmise către :

Debt Collection Agency S.R.L., Str. Buzești, Nr. 85, Etaj 5-7, Sector 1, București; sau

office@collectionagency.ro

Alternativ, putem stabili pe cheltuiala solicitantului, posibilitatea ascultării înregistrării la cel mai apropiat birou regional/sediu al Debt Collection Agency S.R.L., în măsura în care această variantă este posibilă.

Regulile vor putea fi revizuite periodic, în funcție de modificările și completările legislative aplicabile, precum și în funcție de nivelul de dezvoltare tehnologică, orice modificare intervenită în conținutul acestor reguli fiind adusă la cunoștință persoanelor vizate.

Prezenta politică se completează cu dispozițiile din Politica de Confidențialitate.